Friday, February 13, 2009

BILINGUAL blog

Aku bercadang nak menjadikan blog aku ni bilingual blog..walaupun Bahasa Inggeris aku nih tak la bagus..tapi at least kawan2 masa aku keje kat Brunei dulu boleh la paham gak..

Aku harap berjaya la percubaan aku ni. Dan dalam masa yg sama aku harap penulisan dwi bahasa blog aku ni sedikit sebanyak membantu aku memperbaiki Bahasa Inggeris aku.

Kalau aku ada masa, aku akan cuba translate gak entry2 yang sebelum nih...(Hmmm...boleh ke...?)

-------------------------------------------------------------

I'm planning to make my blog a bilingual blog...though my English is not good, at least my friends from my previous work place in Brunei could understand what i'm trying to say..

Hopefully I'll manage to keep this up and at the same time I'll be able to improve my English writing.

If I have the time, i will try to translate my previous entry...(hmm... i wonder if i could?)



3 comments:

Anonymous said...

at least people in the outerspace can understand what u stand for...bekoz they have lo-kefz (tapa language).

Anonymous said...

bilingual. menarik tu. secara tak langsung, dpt gak aku belajar ckp omputeh dr ko babe. hehehe (sebok jek kan. but am serius.)

Princess Buttercup said...

Shady..aku pun budak baru belajar...