Saturday, February 7, 2009

HITMAN Vs PROBLEM CHILD



"Ibu, bila kita banyak duit kita pergi  'meke'  nak? Ayip nak jumpa Hitman..Ayip nak cakap Hello kat dia.. Imagine kita ambik duit Achik...(sambil tersenyum nakal)"


Ha..itulah dia kisah kanak2 sekarang. Anak buah aku ..(A4@Alif@Ayip) pada suatu paginye bercakap dengan kakak aku yg dia nak pegi "Meke (America)" sebab nak jumpa Hitman dan cakap Hello kat dia. Ini antara contoh pengaruh Video Game pada kanak2. Dan, dia ada hati lak tu nak amek duit aku utk digunakan jumpa Hitman..hehehe...banyak2 orang lain...aku yg nak dijadikan mangsa...hehehe..sabar je lah aku..


Bila aku pikir2 balik gaya anak buah aku tu macam gaya budak dalam citer Problem Child pon ada.....pas tu idola kedua2 budak ni adalah watak jahat... 



2 comments:

Anonymous said...

Hitman...? Nak jumpa bole apa kat Dawama UK pun ada tak caya pi unit kamera ader satu org dia punya stail cam hitman..nama penuh dia mustapa yazam aka hitman kalau main games mesti hit punya...

Princess Buttercup said...

ooOoo...maklum la abg Tapa cuti ko kutuk dia aaa...nanti aku bilang sama dia..:D