Sunday, March 29, 2009

2nd BOSS aku accident...

Pagi tadi 1st Boss aku, En. Abdillah msg aku mengatakan 2nd Boss aku En. Azuan ada kat hospital Tawakkal sekarang ni sebab accident... aku memang suspen nak gi ke hospital ni.. so aku ckp kat boss aku just update aku la sebab aku suspen nak gi hospital ni.. Aley Aummchak lak msg aku katanya En. Azuan terjatuh motor dalam keadaan perutnya tertiarap di atas divider...mula2 dia pikir tak de apa2...dia siap balik umah dulu..tapi bila dah balik umah rasa semacam, muntah darah dsbgnya... so the next day wife dia bawak gi hospital dan check rupanya ada internal bleeding. So kena operate di perut..  Sekarang ni Alhamduillah dia di dalam keadaan stabil. Marilah kita berdoa agar En. Azuan segera sihat dan dapat menjalankan kerja seperti biasa. Insyallah esok aku akan melawat En. Azuan...

No comments: