Monday, March 30, 2009

MELAWAT BOSS AKU..


Lunch hour tadi aku gi melawat En. Azuan di hospital dengan Ayie, Sab & Antu (the 3 stooges). Kesian aku tengok boss aku pucat muka dia. Dia kena operate secara vertical...huhuhu...sakitnye.. setelah mendengar dari wifenye...ceritanye begini.. dia terjatuh sebab motor terlanggar batu..pastu dia terjatuh atas divider jalan dengan keadaan perutnya tertiarap. Balik tengok biasa je..bila dah balik umah  muntah tak henti2...tapi takde la sampai muntah darah.. memang teruk la...bila gi hospital..doktor check...terus kena tahan wad. Bila dah operate tu..ada dalam segumpal darah beku dekat nak sekilo tuuu doktor keluarkan dari perut dia... peh...ngeri aku... Aku doakan agar beliau segera sembuh la hendaknya dan dapat bermain futsal seperti sediakala..



Antu, Matun, Ayie & Sab






3 comments:

jembalangz k-rexz said...

ngeri siol makan sampai 8.40 kat restoran haslam....

Princess Buttercup said...

weiii...apa dah 8.40..?ke 2.40?

Princess Buttercup said...

ooo...sampai RM..ku fikirkan Waktu.. salah..salah..