Tuesday, April 7, 2009

JEMBALANG DI HOSPITAL?


Tajuk citer aku ni cam gempak je kan? Ini kisah geng aku Jembalangz yang mana anaknye telah masuk wad di Hospital Ampang Puteri baru2 ni kerana disyaki keracunan makanan. Jadi, waktu Lunch tadi, Antu, Sab, Abg Tapa dan aku pegi la melawat anak Ayie/Jembalangz ini. Semoga Aidan cepat sembuh.



[aku rasa bilik kanan kot?]

[amboiii...bapaknye amek kesempatan mengcharge psp]

[gaya cam kena denda ngan cikgu je?]




[makan kat sini lagi murah dari kat H***** ari tu la]




2 comments:

jembalangz k-rexz said...

thanxz guyz datang melawat anak aku ari tu...aidan dah pun kuar dari spital 8/4/09. Yang masaalah yer sekang nie aku lak berak2 nie..yang menyedihkan kakak yer nafeesa pagi nie muntah2 plak. satu2 dugaan aku terima nie.

Princess Buttercup said...

ko makan makanan si Aidan ke samapi ko pun berjangkit nih... ish..ish..ish...