Wednesday, December 8, 2010

What's in your bag?

Setiap hari pegi keje, bag aku mmg berat. Macam2 harta karun ada dalam bag aku. Nasib baik gi keje naik kete, kalau public transport, mau tercabut bahu aku agaknya nanti. So, apa agaknya yang aku dok bawak hari2 gi keje?

1) Buku Color Harmony Packaging - Aku suka bawak buku ni sbb mudah utk jadikan reference colour.
2) Tupperware utk isi air kosong.
3) Kunci Office.
4) Charger Camera
5) External Hard Disc - banyak artwork aku dalam ni
6) Mini Tools set - penting gak screw driver kecik2 ni, contohnya hard disk aku panas sgt, leh bukak, kalau cermin mata aku senget pun boleh bukak kasi repair sikit.
7) Test Pen merangkap screw driver - penting gak ni utk emergency, ari tu kunci umah tertinggal kat dlm umah, pastu uamah dah kunci, terpaksa la jd MacGyver jap..
8) Compact Camera
9) DVD Kosong
10) Bag Make up - bedak, celak, lip gloss, panadol, dll
11) Minyak Balm cap Lang - kalau ngantuk leh letak kat mata..
12) Thumb Drive - aku banyak thumb drive, tapi rasa masih tak cukup.. nak lagi (I'm a thumb drive freak).. so birthday aku next month ni, belikanlah thumb drive sbg hadiah utk aku ye..
13) Purse
14) Card Reader
15) Payung - sekarang musim hujan, nak ke parking keta tu perlu la sediakan payung sebelum hujan.
16) Sudu
17) Pencil Case
18) Stokin - kadang2 colleague aku ajak main bowling tetiba je, so baik prepare socks..
19) iPod
20) Hand Phone
21) ID Tag
22) P1 W1MAX modem.

Bag aku banyak dah koyak sbb x mampu menampung bebanan yang aku bawak hari2.. bag pack sebelum ni pun dah koyak. Nampaknya aku kena beli bag baru la lepas ni sebab bag ni pun dah koyak.

Di sini aku nak TAG kawan2 bloggers utk jawab tag aku ni, What's in Your Bag? Aye Jembalangz, Sab, Cik Zura, Antus@Materabak, Arja@Faread, Ms Jut, Bro Hazrin, Zul Deanz dan sesiapa saja, aku TAG korang!




No comments: