Wednesday, December 21, 2011

Normal?

Am I Normal or what?


1) When my friends are crazily talk and plan on buying expensive designers handbags, i'm alone wishing for a tablet, WACOM INTUOS 4 " 6X9" (PTK-640).
Harga handbag (Coach or Marc Jacobs) anggaran RM1k++ meanwhile my Wacom tablet pun RM1k++….hmmmm…. i definitely will choose Wacom, or if i have to choose a bag, i'll go for Crumpler Moderate Embarrassment or Crumpler Arnold Heist.

-Coach-

-Marc Jacobs-

-Wacom  INTUOS graphic tablet-


-Crumpler Arnold Heist-




-Crumpler Moderate Embarrassment-


2) Bila kengkawan aku dengan penuh semangat citer tentang Ombak Rindu… aku, in the other hand sibuk nak tunggu Underworld 4 ngan Ultimate Avengers




3) Bila kengkawan sibuk citer pasal nk gi holiday… my dream kind of holiday adalah masuk utan ngan kengkawan offroads aku to unknown destinations atau my second choice will be cuti di rumah tanpa gangguan, boleh bangun jam brapa aku suka (tp mesti terbangun awal gak..) dan tengok movie marathon sensorang dengan happy nya…






4) Bila kengkawan sibuk citer pasal makan best2 kat tempat mahal2… bagi aku makanan yang best adalah Nasi Ayam Kicap tepi longkang kat tempat keje lama aku dan makan n lepak sesama kengkawan baik aku…

5) Bila kengkawan sibuk citer pasal kasut (again branded shoes…) my dream and most expensive shoe yg aku nak adalah SWAT Air 9" All Leather Tactical SZ Boot



6) Bila kengkawan sibuk citer pasal accessories…accessories yang aku sangat2 nak adalah Gerber Diesel Multi-plier Tools.




7) Bila kengkawan sibuk citer pasal drama tv kul 7…aku masih di opis bekerja… bila diorang bercerita pasal citer2 kat tv…aku lak..TV pun dah lama x tengok..(balik keje kul baper la pulak..slalu balik je mmg tido..)


8) Bila kengkawan sibuk citer pasal kedai mahal2...my kind of shop yg aku suka pegi adalah Hardware shop and kedai2 komputer spt Lowyat ataupun PC Fair...




So, am I normal or what?







No comments: