Tuesday, June 5, 2012

Bohsan...



Aku dah bosan... Bosan dengan kerja...
Adakah ini permanent atau sementara? Aku harap sementara saja lah...
     kalau x camana aku nak makan...
     kalau x camna aku nak bayar kereta....
     kalau x camna aku nak bayar bills dsbgnya...

Tiap hari gi keje ngadap Mac aku ni.. sebarang idea pon dah x kluar...

dah macam2 aku buat kasi idea dtg.... tp sama je...
sudah aku dengar macam2 lagu... tp sama je...
sudah aku berjalan2 mencuci mata.. tp sama je...

     Mungkinkah aku penat...
     Mungkinkah aku tiada kawan di opis baru ni yg sealiran bidang dengan aku....
     Mungkinkah kerana insiden di opis yg membuatkan aku hilang minat...
     Mungkinkah aku tak boleh menjadi designer lagi...
     Mungkinkah aku perlu bercuti...
     Mungkinkah aku perlu bertukar bidang.....

Entahlah...yang pastinya apa aku boleh cakap di sini adalah Aku dah Bohsan...aku menghadapi masalah untuk menghasilkan design... :'(



No comments: