Sunday, November 30, 2008

Hard Disk baru...


Setelah berkurun lama aku berkeinginan untuk memiliki External Hard disk..akhirnya aku berjaya..
Aku beli Hitachi SATA External Hard Disk 160G pada harga RM191.00 tapi sekarang ni aku macam ada 2nd thoughts la pulak...bukan nyesal..tapi sebab kalau aku beli yg 250G baru RM243.00 (sama Brand la..tambah RM52 je, tapi..tak yah la..RM52 tu duit minyak aku seminggu tuu...(ni duit minyak pada kadar sekarang la..kalau belum turun ari tu seminggu RM80)..

Officemate aku, Ahyee (bukan nama sebenar) cakap hard disk aku ni environment friendly sebab kat depan dia ada gambar daun...hehehe..apa2 je lah...

Takpe lah.anyway aku puas ati gak sebab akhirnya aku dapat mengbackup segala file dalam Macbook aku ari tu yg hanya tinggal 2G free space je..fuhh...lega.. Sekarang dalam hard disk ni juga terisi segala Series...Movies..Gambar, Lagu dan jugak segala artwork aku.. alhamdulillah...

2 comments:

Anonymous said...

...hard disk tu jugak dapat menfotosintesis hidrophonik dellazone injet 2100 pada kita di muka bumi nie..terima kasihlah yer menanmbahkan ozidise dipunahranah di muka bumi nie...

tak paham..?

sila rujuk buku "haiwan yang menakjubkan" 2006 keluaran DBP.

Princess Buttercup said...

satu hal la pulak aku nak cari Buku Haiwan Yang Menakjubkan nih...