Thursday, January 15, 2009

HAPPY BIRTHDAY!


Hari ini genaplah aku 32tahun...
Tahun ni aku rasakan akan mengubah hidup aku..

Tengahari tadi aku kluar lmbt sikit dari opis sebab ada customer nak datang.. so tak pe lah, aku mmg biasa kluar lmbat pon. Sampai je kat kantin, aku ingat nak tapau je, tapi si Sab kata nak blanje aku sebab ari ni birthday aku...huhuhu..terharu aku..Tq Sab. So makan tengahari dengan Ayie (spt biasa ngan lauk Ayam dia..), Sab & Antu. Tapi Sab & Antu tak makan sama sebab diorang dah makan. Jadi, menu tenghari sempena birthday aku nih Nasi Goreng ngan Air Sirap. (Bak kata Ayie, Birthday aku diraikan bersama 3 orang jejaka yang ada hati nak masuk pertandingan Raja Lawak musim depan...huhuuh)



2 comments:

Anonymous said...

happy birthday beb. semoga dimurahkan rezeki selalu, dipanjangkan umur, dikurniakan kesihatan yg baik dan kehidupan dirahmati oleh NYA. (huish mcm formal plak aku rasa aku bg 'ucapan' kat ko heheheh... apa2 pon selamat hari jadi)

Princess Buttercup said...

Thanx Shady,
Tak de lah..ucapan ko tak formal..hehehe...