Sunday, October 19, 2008

Company's Open House

Hmmm... ni first time aku akan experience Company's Hari Raya Open House. Tak tau apa nak expect, maklum la aku baru je join company ni..(baru 6 bulan) Last dia diorang tak buat kat office, buat kat luar je, so makan mesti tak syok sbb kena control2..hehehe..

Tahun ni diorang plan nak buat kat office, pastu department2 akan dibahagi-bahagikan dan group ini hendaklah buat Stall masing2 pada khemah yg disediakan.. Dept aku akan bergabung dengan dept I.T, Quality & Corporate Comm. Idea2 yg disalurkan memang gempak lah...tp implement nya nanti..aku tak tau lah... Masa dah suntuk ni, Open House nye hari Selasa ni..

2 tahun lepas diaorang pernah buat dah cam ni, dan based on apa yg diorang cakap, 2 tahun lepas group aku ni dapat 'tercorot' hehehe...siap kena booo... tuuu... Ni semua yg membuatkan aku rasa tak senang duduk ni...(hehehe...tak mau la kalah..kan?) tapi aku tak dapat nak contribute apa2 sgt lah sbb aku bz la tiap2 hari..

Satu lagi masalah aku adalah...baju kurung..aku rasa aku dah 4 tahun lebih tak buat baju kurung ni..tiap2 kali raya (sejak 4 tahun kebelakangan ni..) kalau amek gambar raya, baju yg sama je...ah..lantaklah.. kalau org tanya aku kata la aku beli kain utk buat baju kurung tu 1 papan, so banyak dapat buat..hehehe..

Tiap2 group diberi khemah yg berukuran 20' x 20'(besar tu..) untuk dihiaskan (terasa macam menghias khemah rumah sukan masa kat STJ lak..)..tp golongan kaum Adam lah yg terpaksa bersusah payah untuk hias-menghias ni sebab kena panjat-memanjat..tak pe...kita tengok nanti camana hasilnya..

No comments: