Thursday, May 28, 2009

GOODBYE TO YOU...


Ari ni aku bawak kucing aku Dusty & J.D. gi kerja kerana aku dah jumpa orang yg berkemampuan untuk adopt mereka ini. Ada pakcik kat opis aku ni memang sayang kucing, pastu setelah aku interview dan perhati dah berberapa bulan dah... pak cik ni mmg suka kucing dan bertanggung jawab dengan menyediakan tempat tinggal yang selesa kepada kucingnya. Jadi, setelah berbincang ngan kakak aku, dia pon setuju (walaupun pada mulanya dia teragak2...hehehe..ahaks...) Rumah pakcik ni pon ada laman, jadi kucing2 ni bebas bergerak..bebas salin pakaian... eh..eh... tu skrip citer Labu Labi la pulak.. Ye lah..kok tak tu dia terperap je kat sangkar kat umah aku tu.. kesian aku tengok. Jadi, setelah meneliti, aku pasti aku membuat keputusan yg tepat dengan memberikan kucing aku ni kepada pakcik tu..

Jadi, aku telah mengambil berberapa gambar kenangan supaya kalau rindu tu..(kakak aku la... ) boleh la tengok2 gambar mereka berdua ni.. Takpe, nanti kita boleh melawat kucing ni kat umah pakcik tu...


p/s kepada Dusty & J.D.
ingat2 lah sekarang..awak tu dah tinggal kat umah baru.. perangai tu jaga2...jgn nakal2.. dan ingatlah kami ni selalu..bye...

[aku terpaksa masukkan dia dalam sangkar kecik nih..]



[...merenung masa depan..]


[pantang kasi lepas, abis celah-celah mana dia pegi..]


[...penantian satu penyiksaan..]


[SabsabSoi turut memberi sokongan moral..]


[...bersama tuan baru..]




4 comments:

Sab soi said...

Berpisah dgn kucing macam berpisah dgn org, Apa2pun semoga kucing itu bahagia dengan keluarga angkat yg baru...

Princess Buttercup said...

Kalau kita anggap kucing tu binatang, maka binatang lah ia...kalau kita anggap kucing tu keluarga, maka keluarga lah ia..

K-ReXz said...

Moga kucing tu beranak penak sehingga keanak cucu hendaknya. Biasanya keluarga angkat nie jahat. Aku nengok dalam tvlah. tapi mintak2 janganlah yer.

Princess Buttercup said...

Aku tapis dulu laaa.. dan aku interview betul calon-calon keluarga angkat nih..moga2 mereka bahagia..